2010-08-21

fuel to the fire

Jag ville se Oskar Linnros ikväll på musikens makt i luleå! Men det går inte, jag har feber! Kul ens, sista helgen på sommarlovet... Så nu håller jag på att göra en ny spellista på spotify ist! Länkar den kanske sen.. :) Och justdet... jag blev kallad emo idag på ica :o eller jag tror iaf det hahahahahahahha (y)

Postat i General | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Lisa

HAHAHAHA! Var det nå snorungar? :)

2010-08-22 (16:51:22) www http://liisamarklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.