2010-08-21

Min enda film från konserten!


okej, det här är det enda jag filmade under konserten. Det här var typ i början! Vi fick himla bra platser egentligen, men ibland är det tur att man är kort, för jag kom ju nästan längst fram tillslut (slingrade mig förbi massa flaggstångar!), så fick ju ännu bättre plats :D Bara två pers framför :-) Fattar inte ens varför jag laddar upp den här, en helt meningslös video! Det enda som är värt att höra är ju den sista sekunden när vi sjunger. Men det blev för trångt och det sista jag tänkte på var att filma eller ta kort! haha! Nä, nu ska jag se Detregnar köttbullar och tycka synd om mug själv som är sjuk.
Postat i Music | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.