2010-12-07

AHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

Två kor var ute och flög då sa den ena: - Tegelsten.


-alla är dumma i canada.
-varför?
-can-nada

Du och din pappa sitter i köket och äter.
Du tittar upp i taket och ser en massa sladdar som hänger där.
Du säger till din pappa att det är fult.
Då säger din pappa:
Jag får sätta upp några lister för att dölja det.
Då säger du:
Fan vad listigt!

- Kan jag få en kopp kaffe utan grädde?
- Tyvärr, grädden är slut.

Det var en gång en åsna som var ute och gick på ett majsfält, det vart så 
varmt så majsen blev popcorn, åsnan trodde att det snöade så han frös ihjäl

-Får jag pissa i ditt öra?
-Nej?
-okej då skiter jag i det.
Postat i General | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Lisa

HAHAHAHHH! JAG DÖöööööR ! :D:D:D:D (PS. Det rinner värsta floden här i min säng nu. Typ Nilen liksom. ahhahahhhhaha :D)

2010-12-07 (23:12:28) www http://liisamarklund.blogg.se/

Postat av: Anonym

Hahaaha fan vad bra! Varss hittar du alla?

2010-12-08 (17:56:11)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.