2010-12-06

YO

Det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen, så det är väll på tiden att jag skriver någonting..
Idag ska jag och Emilia fara till polisen och göra våra pass, så vi kan hämta ut biljetterna till amerikat nån gång :) Sen har vi historieprov snart, och läste igenom några papper igår. Jag loooovar att jag kommer få IG på det här provet, jag fattar verkligen ingenting av det som står. Dessutom är det huur mycket som helst! Massor med namn och årtal..

(weheartit.com)

Postat i General | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.