2010-11-04

DESTINATION: HAPARANDA

Haft en fin dag med Erika! Vi drog ifrån Piteå kring halv åtta på morgonen med destination Haparanda. Vi skulle såklart gå på IKEA ;-) Det gick himla fort att köra dit, två timmar ungefär. Hände lite roliga saker både påväg dit och hem. Jag är kung på att köra bil..typ ;-) Men alla som känner mig vet att jag kan vara lite förvirrad......ibland :D

Är nöjd med alla mina köp, orkar dock inte skriva ner dom!
Och imorgon ska jag soooooova ut. äntligen! ♥
Postat i General | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.