2010-08-19

All time low.

Alltså.... jag (och yvonne) har träffat All Time Low. Inte bara en gång, utan TVÅ. Först på signeringen, där jag kramade alla, och sen efter konserten då jag tog kort med dom(utom rian:() Och ja... konserten... SJUKTSJUKTSJUKT bra. Bästa konsert jag varit på. Bästa kvällen i mitt liv typ! Hur svettigt som helst, har aldrig i hela mitt liv svettats sådär mycket. Sjukt trångt (men jag stod ju nästan längst fram, så det kan man ju förstå) när man tänker efter var det riktigt äckligt där inne. Det verkligen RANN svett på alla! Jag fick ögonkontakt med Alex en gång under konserten och sen höll jag i Jacks hand! Ni kan verkligen inte förstå hur bra det var, om ni inte var där själva.

Ska inte ens försöka återberätta den här kvällen. Går verkligen inte. Såladdar upp några bilder ist;)


Jag verkligen HATAR att jag blev fulast på bilden med alex :( men spela roll, ork it bry mig! jag skakade till när jag tog bilden, därför ser han lite drogad ut hahah!


Hann inte få nån bild med han :( men HUR SÖT SOM HELST!


Jag och Zack! Haha och jag missade ganska mycket av han..... MEN SOM SAGT: spela roll

Haha fin pussmun på Jack! ;)





Tror alex signade yvonnes sko, och alex och jack signade mina ;)

SJUUUUUKT värd kväll.
Postat i Music | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.