2010-08-29

PWTs - Rythm of love

Fin bild va? ;)


ÅNGEST. Nu är helgen över. Bara börja längta efter nästa då? Hoppas veckan går fort, men jag är FORTFARANDE halvsjuk efter TVÅ veckor (!!). Men ska ändå spela match imorrn, det gick hyffsat bra att jogga idag så... Dessutom känner jag att jag har missat så mkt av fotbollen pga foten och att jag haft så mkt hosta och så, så måste börja träna igen, även fast jag inte är heeelt frisk än! Helt onödigt inlägg och förmodligen det längsta jag skrivit? (om man inte räknar med ATLinlägget..) Och justja, ska ju till sjukhuset imorrn.. Ser inte fram emot det.
Postat i General | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.