2010-08-28

Wallander - Innan frosten

Igår köpte mamma aftonbladet, och man fick med Wallander - Innan frosten.
Ska nog se den nu, jag gillar faktiskt Wallanderfilmerna. Typ tusen gånger bättre än Beck iaf. Eller, det kan jag egentligen inte säga eftersom jag tror aldrig att jag sett en hel Beckfilm. Bara korta snuttar, men av de så verkar dom inte bra.

PS. Igår gick jag på stan för att köpa ett kollegieblock till skolan. Jag kom hem typ 600kr fattigare, men tror ni jag köpte det jag for dit för från första början? Nej. Så måste fara till Coop eller nått idag.
Postat i General | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: erika

Beck är ju skitbra!

Inte okej Jessica, inte okej!;)

2010-08-28 (12:08:32) www http://erikabloggar.devote.se

Postat av: erika

sv: Jessica, jag tror tyvärr det betyder att jag måste säga upp våran vänskap ;)

2010-08-29 (11:01:46) www http://erikabloggar.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.