2010-11-03

Att flyga är ingen konst. Det gäller bara att kasta sig mot marken och missa:

YEEEEEEEEEEEEES. Nu har vi jobbat klart! Man blir gaaaaaanska så less av att stå och måla tre dagar i sträck. Men vi jobbade på bra, och vi tjänade ju pengar såattttt :-)

Nu är det bara att tagga till imorrn då jag och Erika ska till Haparanda för att gå på IKEA! Hoppas vädret är bra och att det går bra att köra dit. :)

Postat i General | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Lisa

jag kan typ bara på fredag, jag skulle hos min moster på lör.kväll! men vi får höras imorron typ eller nå :)

2010-11-03 (19:22:02) www http://liisamarklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.